25 Temmuz 2011 Pazartesi

Yunanistan A2 sinde yaşadığım büyük tehlike.

 Catania-İzmit turumda beni duaların koruduğuna bir seferinde resmen tanık oldum. Türkiye' ye girdiğim günün sabahı Yunan A2 otoyolunda seyrederken, boş yolda sürücüsü uyuyan bir minibüsün emniyet şeridini aşıp arkamdan üstüme doğru sessizce geldiğini kask aynamdan gördüm ve alarm durumuna geçtim. Uyuklayan adam çok şükür zamanında uyandı ve kurtuldum. Bariyer olduğu için kaçış şansım da pek olmazdı. Çok büyük şükür (şükürissimo). Kask aynası kullanmanız ve boş yollarda bile arkanızı sık sık kontrol etmeniz kesinlikle hayati önem taşıyor.

--- Bu blogtaki yazı ve fotoğraflar telif hakları yasaları gereğince izin almadan kesinlikle kullanılamaz. Kullananlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Kullanmak istediğiniz kısımlar için baymineral@gmail.com adresinden bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder