25 Temmuz 2011 Pazartesi

Köylerden Kerpe.

 17 Temmuz 2011 Pazar günü İzmit' ten Kerpe' ye farklı bir güzergahı kullanarak pedalladım. Google Maps yardımıyla hazırladığım rota harika çıktı. Köyler, bolca havlak ve kovalak köpek, tavuklar ve horozlar ve nefis tezek kokuları beni kendime getirdi. Yolun bir kısmı stabilize veya topraktı. Uzun zamandır toza bu kadar bulanmamıştım. Fazla çıkış yok. Tabi Yunan rampalarından sonra Kocaeli tepelerini tırmanmak bana çıtır çerez gibi geldi. Turun en zor kısmı Kurtyeri-Kumcağız arasındaki "kestirme" toprak yolun yaklaşık 100 metrelik kısmıydı. Yol yağmur sularının zamanla oymasıyla yoldan çok mini bir vadi görüntüsü oluşturmuştu. Yürümek bile zordu. Dikenlerin saldırısı altında bu kısmı nasıl geçtiğimi bilmiyorum.

---
Bu blogtaki yazı ve fotoğraflar telif hakları yasaları gereğince izin almadan kesinlikle kullanılamaz. Kullananlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Kullanmak istediğiniz kısımlar için baymineral@gmail.com adresinden bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder