25 Temmuz 2011 Pazartesi

Halkımız okumayı sevmiyor.

Halkımızın okumayı sevmediğini bilmek için dahi olmaya gerek yok. O kadar çok yazmama rağmen çok az geri dönüş oluyor. İnsanlardan maddi beklentim yok, beni teşvik etmek için manevi olarak arkamda olsunlar, geri dönüşler yapsınlar yeter. Hoşşşş, bloglarım genelde yazı ağırlıklı olduğu için okumayı sevmeyen halkımın yazılarımı ucundan göz atmak dışında tamamen okuduklarını pek sanmam. Bisiklet Turları bloğumda fazla sıkıcı olmayan yüzden fazla gönderi olmasına rağmen çok az kişi tamamını okuyabiliyor. Sorun halkımızın bir şekilde okumayı sevmemesinde yatıyor. Zamanında eğitime önem verilseydi belki daha farklı olurdu.

Halkımız okumayı sevmemekle birlikte internet ortamındaki yazıların altına üç beş kelime bir şey yazmaya üşeniyorlar.

Dürüst olmak gerekirse okumak benide sıkıyor, kendi yazdıklarımı bile okumaktan sıkılıyorum. Daha çok, yazmayı seviyorum. Duygu ve düşüncelerimi konuşarak değil, en iyi şekilde yazarak aktarabiliyorum.

İnsan tanımayı seven okuyucuların bu bloğumu takip etmelerini diliyorum.

--- Bu blogtaki yazı ve fotoğraflar telif hakları yasaları gereğince izin almadan kesinlikle kullanılamaz. Kullananlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Kullanmak istediğiniz kısımlar için baymineral@gmail.com adresinden bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder